Yazmelegi_
Mehlika_ 38+5 de sezeryan oldum kızlar kendi isteğim ile 2.doğum istesemde normal yapamazmısım zaten bebek makat gelişti ama yine sezeryan istiyordum zaten ameliyat oldum gayet güzel geçti benim için zor kısım oğlumu arkamda bırakmaktı endişesi korkusu hepsini gördüm eşimde öyle 🥲 ameliyat oldum 9saat durdurdular sonra yürüdüm yardımcı oldular ki hemende kalktım çok şükür suan kendi ihtiyaçlarımı vs görüyorum sızlama var ama normal bu kadar olması aksi bi durumumuz yok çok şükür darısı herkesin başına