ikibebeliana 22+1 günlüğüz Bugün kontrolde suyun biraz fazla olduğunu öğrendik ama şekerli şeyleri çok yiyorduk doktor şekerli şeyleri bırak dedi böyle olup da normale dönen var mı 😒 neler yapmalıyız
Nurmom ikibebeliana inşallah düzelirsin canım benimse suyumda azalma gördü insan stres yapıyor inşllah atlatırız bugünleri
Sumeyyegyretli Banada o haftalarda fazla demişti aynen tatlıyı falan çok yiyordm. Şeker yüklemesi istedi o yüzden yaptrdım bir şey cıkmadı şükür. Sonra ki haftalarda normal dedi suya. Düzeliyor yani merak etme
ikibebeliana Sumeyyegyretli inşallah dediğiniz gibi olur 😔 insan ister istemez stres yapıyor azalması için bişy yaptınız mı
Sumeyyegyretli ikibebeliana yok yapmadım canım sadece biraz tatlıyı şekerli şeyleri azaltman senin için faydalı olabilir ne kadar yediğimize içtiğimize dikkat edersek o kadar iyi oluyor haliyle.