Tabii ki karnım bebekten şişmedi bunu biliyorum ama bu sefer de neden şişti onu anlamıyorum. Çok yiyorumdur belki diye canımı sıkıyorum sonra bakıyorum yani normal her zamanki yemem. Sabah kahvaltı ara öğünde portakal suyu çerez ve elma bi de akşam yemeği. Ama karnım davul gibi aynı. Benim gibi olan var mı?