Kardelen25 tabi ki gidebilirsin. Ben gebelikten once testlerimi alip gitmistim ona. Daha dogru durust sonuc almadan agustosta gebe kalmistim. Eylulde lekelenmem vardi acile gitmistim orda bana progestan verip yolladilar. Ertesi gun kanama oldu tekrar acile gittigimde kurtaj dediler. Ben olmadim imza atip ciktim. Ertesi gun pinara gittim. Iyiki de kabul etmemissin gerek yok dedi. Bana bi kac ilac verip ilacla dusuk yaptirdi. Sonra ona cok guvendim ben. Acilde kac tane dr kurtaj dedigi halde bana ilacla dusuk yaptirdi bi de cok duymustum adini yorumlarini vs. Henuz tek dusugum olmasina ragmen -ki 2 ya da 3 dusukten once yapmiyorlar- genetik test yaptirdi. Yasim 32 oldugu icin beklemek istemedi. Sonrasinda 2 ay korunma verdi. Iki ay sonra da git gebe kal gel sadece pihtilasma sorunun var dedi. Bi skntin yok senin dedi. 2 aylik korunma donemi bitti. 3.ay bos gectik. 4.ayimda yeniden gebe kaldim. Ona gittim bi suru ilac basladi bana. Simdi sukur ki 12 haftalik olduk hala ona gidiyorum. Bana gene kaldigimda ben sana demistim bi skntin yok tesaviye ihtiyacin yok demistim dedi. Benim tup bebekte basari oranim cok yuksek ama gebelikte de basarim yuksektir dedi. O gun bugun devam ediyorum. Bana cok guven verdi. Ama inanilmaz yogun bi doktor. Bi ameliyathane bi tup bebek bi asilama bi muayene atom karinca gibi hayret edersin nasil yetisiyo diye. 🤣 ve kapisi her zaman her gittigimde full dolu. Bi de gebe polikiliniginde degil ya kendisi tup bebek bolumu var ozel bi alan orda muayene yapio. O yuzden bana daha rahat geliyo orasi. O hengameye girmiyosun poliklinikteki.
Ay sen bana ne sordun ben destan yazmisim kusura bakma yaaa 🙈 kisacasi gebelik tskibine de rahatlikla gidebilirsin. Internetten tup bebek bolumunden al direk basla ona. 😊 kac haftaliksin bu arada 😊