pelinn25 Canım bende temmuzda kaybettim bebeğimi kürtaj oldum doktorum 3 ay korunmalısın rahimin toparlanması için dedi eylül ayının sonunda ilaçlı batın Mr çekti içeriye bakmak için bir sorun yok denemeye başlayabilirsiniz 3 ay deneyin olmazsa gel dedi benim 2 ay gebelik olmadı aralık ayında hamile kaldım ve stresten o sırada tirodlerim yükseldi o 2 ay tiroid yüksekliğinden hamile kalamamışım 1 ay ilaç kullandım doktorun dediği süredede hamile kaldım demem o ki düşünme stres yapma ben sürekli ağlıyordum ağlamayı kestim Allaha dua etmeye başladım sürekli Allahta çok şükür tekrardan nasip etti isteyen herkese nasip etsin