Kahyaasena Es07 onu bana vermezler büyük ihtimalle demir seviyem % yi baya geçmis durumda doktorum da dediği gibi olan ötesi birşey bu nasil demir seviyen bu kadar yüksek dedi 😂😂
Es07 Kahyaasena Ne yiyor içiyorsun Ömür boyu düşük benim Kendimi bildim bileli fero sanol içiyorum Yükselmiyor niyeyse
gizemnur2453 Kahyaasena ilk çocuğumda herşey yedim bi sıkıntı yaşamadım ikinciye hamileyim 12 haftadayım normalde hergün et tavuk yiyen biriyim ama onları şuan yiyemiyorum 🥲
snmerd Kahyaasena çok enteresan ama ben saçtan kıldan çok tiksindim. Hiç bulantım olmadı hiç sabah kusmaları yaşamadım ama kendi saçım elime geldiği gibi kustum. Başkasınada ait olsa kendimede ait olsa çok tiksindim saçımı kestik hatta eşimle 😂
Es07 Kahyaasena maşallah ne güzel Benim normalde de düşük değerlerim İlaçla iğneyle bu kadar oluyor nedense
Yavrum21 Kahyaasena deli gibi sigara içen biriydim şu anda midem bulaniyo 32 haftalık olacak geçmedi sigaraya olan tiksinmem çaydan midem bulanmisti şimdi içiyorum
doublemom35 Kahyaasena her iki gebeliğimde de neredeyse bütün kokulardan ama maalesef en çok kocamdan tiksindim sigara içtiği için yanıma yaklaşınca yüzüne bakarken öğürüyorum yazık adama 🤣