rabiatr [https://mutluresim.com/images/2026/01/21/X4e4CB.jpeg] Kızlar ovulasyon testiyle gebelik doğruymuş ama ikinci çizgi 1. Çizgiden çok çok koyu merak edenler için ovulasyon testi çok oluyo ya ondan 4+2 yim ve bariz belli 😍
Beray-liya uzlett benim de adetime 4 gün kaldı ve ovülasyon ile bakayım dedim T çizgisi silik çikti, bir şey yok anlaşılan 🥲
rabiatr Beray-liya yumurtlama pik üzerinden 14 gün kalana kadar benim de silik çizgiydi ama ben gebelik testi yaptım normal kaset test silik çizgi çıktı 3+4 te kan verdim 50 beta ile öğrendim 🥰
uzlett rabiatr tek taraflı mı acaba kasık ağrınız bi de böyle adet sancısı gibi mi daha farklı mı bende de var ama
Beray-liya rabiatr ovülasyon testi ile deneyenleri görünce ben de merak ettim, adet olana kadar deneyeyim bakalım ya herro ya merro 😄
uzlett rabiatr Çok teşekkür ederim canım benim de öyle bugün Kan verdim ama bir türlü düşmedi sonuç e-nabıza 🤦🏻♀️
uzlett rabiatr düzensiz zaten bir süredir ilaçla adet oluyordum geçti ama emn olamıyorum yarın randevum var
rabiatr Beray-liya erken ama o zaman daha 11 12 gün geçmeden belli olmuyo yumurtlama testiyle 🌸 24 25 Ocak gibi yapın bence
Beray-liya rabiatr 25 ocak beklenen adet günüm, olmazsan o gün yine denerim. Ayrıca normal mi bilmiyorum ama bu ay çok dalgınım, konuşurken önceki sohbeti bir an unutuyorum 🥲