Durununannesi80 Kızlar 27 haftalıgım bebğim normalde cok hareletlidir ama bugun 8 den beri hareket etmiyo ewde dönüp duruyorum napcam yattım soluma yok yine hiçbir belirti yok Allahım kafayı yıcem yardım edin byle olan varmı
Bsra_ayz Durununannesi80 canım 3 gün önce bende senin gibi oldum hatta burda post açtım. Ama vücudun yorgun olduğu zaman oynamıyormuş. Şimdi çok şükür hareket ediyor. Endişelenme şekerli bir bardak şerbet iç sirt ustu uzan.
Busrababuz Durununannesi80 sakın ol senin gerginliğini hissediyor tatlı birşeyler ye dinle onu hissedersin canım
Mervebyk Canım bende 28 haftalıgım bendede oluyor hatta dün gene hareletsizdi ışık Bi duş al kendini rahat bırak Bir kere oynasa bile bagzı doktorlar bebeklerin 17 saat uyuyabilecegini söylüyorlar evhamlanma kabızlık problemi varsa ozaman da hareketsiz oluyor benimki yada ediyor ben hissetmiyorum bagze içe dogru dönüyorlar galiba hareketler net olmuyor kendini yorduysan ondanda az hareket eder