Mucizem_63 benim kızım da var süt alerjisi tam 40 günlükken öğrenmiştim cildim zımpara gibiydi ve çok kırmızıydı sonra ben passe yaptım ama maalesef sütüm çok azaldığı için devam edemedim veslerjik mamaya geçtim ama benim kızım 40 günlük olasıya kadar hiç öyle fışkırt tarz kusma vesair şeyler olmamıştı sadece cilt cildinde büyük tepkimeler vermişti korkma eğer ki emzirenmeyecek gibi olursan bu diyeti yapamayacak gibi olursan da devlet zaten sana bu mamayı veriyor ücretsiz bir şekilde rahatlıkla da verebilirsin bir de besin alerjisi var mı yok mu onu da doktorunla görüş onun haricinde eğer vücudunda yaralar vs şeyler varsa vücudu çok güzel nemli tutman lazım sık sık banyo ettirmen lazım bunlar da çok önemli