Sunflowerr Sizce ‘ İpek Zehra ‘ ismi Nasıl kızlar Güzel değil diyenler de neden güzel gelmediğini belirtirse sevinirim 🥲
baybbay Sunflowerr bence güzel degil uyumsuz olmuş sanki tabi ki öncelik sizin begenmeniz icinize sindiyse en guzeli odur 😊
runcet Sunflowerr Benim kızım da İpek olacak inşallah, yanına başka isim yakıştıramadığım için uyumsuz geldi ama sizin tercihiniz tabii ki 🌸
Sunflowerr baybbay Zehra’yla hangi isim uyar peki ipeği de çok beğeniyorum Zehra’nın yanında tüm zamanlar gidecek bir isim diye düşündüm ama
baybbay baybbay ay valla isim konusu cok zor ya hic bilmiyorum cinsiyet belli olsun bende hemen bakmaya baslicam cok zor seciliyo birini koysan digerinde akil kaliyo 😅
Sunflowerr runcet eşim Zehra istiyor bende yanına her dönem gidecek bir isim eklemek istedim ipeği de beğendiğim için naif geldi ama yine kararsızlık çok zor 😃
Sunflowerr deletedmom43191 eşimde Zehra nur diyor ama ilk kızımın 2.adı da Nurlu ikisi de nur nur oda biraz komik geliyor uydurmak Okadar 😅
mehvesgngr Bence uydurmaya calısınca da cok zorlama olabiliyor ya bana guzel geldi normalde zehra ismini sevmem ama ipek ile beraber güzel daha zarif olmuş.
Sunflowerr mehvesgngr bana da öyle geldi her dönem kullanabileceği bir isim ve naif olduğundan Zehra daha eski ve geleneksel bir isim 2.bir isim düşünürken en yakın bu geldi ama çok zor bu isim olayı doğacak az kaldı bebek 🥺
mehvesgngr Sunflowerr zehra nur cok standart bir isim bence. Adı zehra olan herkesin sonu nurla bitiyor.. 30 yasındayım. İlkokulda coğu arkadasım zehra nurdu 😄
Sunflowerr deletedmom43191 bilemedim sanırım Zehra da tam emin olamıyorum bi güzel geliyor bir eski , yanına da acaba daha her dönem gidecek bir isim daha mı eklemeli diye düşündüm. Kızınızın karakteri nasıl Zehra diye tanıdığımda hiç yok ☺️