5 haftalık hamileyim ben de. 1.5 yaşında kızım var. Aynı yolun yolcusuyuz. Ama kızım hasta oldu. Eşim şehir dışına işe gitti. Ondan sinirlenecek kimsem bile yok şu an. Sakince kızımı uyutmaya çalışıyorum. Evimi bile toplamayacağım hemen yatacağım. Hastalıktan dolayı geceleri de hiç uyumadığım için mi yoksa hamilelikten mi bilmiyorum ama inanılmaz bir yorgunluk var üzerimde.
Bel ağrım ve kasık ağrım var ama şey gibi yarın bir gün regl olacakmışım gibi. Katlanılamayacak bir şey yok. Kızım bir toplarlasın da. Ben de toparlanırım inşallah