Kızlar altı ay önce hormonlarıma baktırdım temizdi eşimde spermiogram testi yapıldı ikimizde de bir sorun yok klomen tedavisi görüyorum pcosum var Normalde 4-5 ayda gebe kalırdım 3 kere gebelik geçirdim ordan biliyorum sizce ne yapmamı önerirsiniz tekrardan hormonlarımamı mı bakıyorum yoksa vajınal kültür falan mı aldırayım enfeksiyon falan varsada engel oluyormuş ya