Güzel anneler hepinize merhaba. İlk bebeğimiz kız olacak Allah’ın izniyle fakat isim konusunda çok kararsızız.
Ben Lidya ismini çok beğeniyorum.
Lina ve İlay Ada yı da eşimle ikimiz beğeniyoruz.
Ama Lina yanına bir isim istiyor sanki İlay Ada da sanki İlayda derler gibi geliyor.
Var mı yardımcı olacak öneride bulunacak birileri 🐣🙏