Yaren03_ busraaa077 aşırı zor durmuyor koşuyor yağmur çamur demeden sokaktayız 1 yaş atağı mi sendromumu neyse her şeye ağlıyor ama annesi onu yalnız bırakmayıp o da ağlıyor hahahah
sbalalalopp Buraları normalde asla kullanmamam ama konu kuşiko olunca hemen duyup damlamam 😂 selam tarikat üyeleriiiii (gerçek tarikat değiliz)
kikirikk busraaa077 hoooopp burdayız tabii 21 tane Bismillahirrahmanirrahim noluyoo kuşikeelerr jsssjjssj
Yaren03_ sbalalalopp cinsiyeti belli oldu mu. Allah kucağınıza almayı nasip etsin yeni bir doktora geçtim 20. Haftada söylerim dedi bende doktor bey zahmet etmeyin Bi bu kadar daha bekler dogumda öğrenirim dedim 😂😂
kikirikk Benim de 2 yaşında bir mercimeğim ve 27 haftalık mercimeğin vae jsnsnsn daha doğmadı o aşırı ağırlaşmaya başladım artık keşke vermeseydim(kalbimi) jejsnsn
yagmur1999 Ahahhahaahha kuşikonun mercimeği fırına veren takipçileri hepinize selam bizde 28 haftalık olduk😂😂
busraaa077 Yaren03_ ahahahaha birlikte ağlamanız hahshshshah ne güzel analarız maşallahımız var kıığğğzzzzz 🧿😝
sbalalalopp Yaren03_ doktorun bi tahmini var ama emin değilseniz söylemeyin dedim , söylemedi 😂 16. Hafta kontrolüm var ozamana öğreneceğiz 😂 (bu arada tahmini normalde söylüyormuş ama ben tahminin gerçekliğine inanamadığım için kendim duymak istemedim)