Kızlar ilk gebeliğim aşırı kanamalı geçti o yüzden psikolojim bozuldu her akşam acildeydik nerdeyse… ve sonunda nasip olmadı… şimdi ikinciye hamileyim ödüm kopuyor kanama olacak diye … sizde ilkinde kötü gebelik geçirip ikinci de rahat geçiren oldu mu