Sol uterin arterde çentik oldugu icin 20.haftamda coraspirin başladı doktorum, detaylı ultrasonda da gözüktü çentik, ama çok yuksek değilmiş sanırım değerleri.32. Haftada bırakırız dedi doktorum ama bırakırken bir rutin var mi acaba, bir anda bırakılıyor mu? Bir anda bırakmanın pihti oluşumuna sebep olabileceği gibi bir durum var mi, baska bi ilaçla mi bırakılıyor