zuleyha_62 bende şaşırdım ama bu da kötü bir şey değil, bebeğin dünyaya gelme isteğini bekliyorlar ki hazır olsun ve siz de süt vs. açısından daha hazır olun. Bu arada o şekilde ablamın arkadaşı 42ye kadar beklemişti sezeryani ama kendi isteğiydi bebeğin gelmesini beklemek doktoru ikna etmek zorunda kalmıştı. Size denk gelen doktorların düşüncesine sahip doktor bulmak asıl zor ama daha iyi olabilir.