ayse_bm Karın 38+1 deyim. Karın sertleşmesi ve şiddetli bel ağrısı doğum belirtisi mi yalancı sancı mı kızlar
gulsuakman ayse_bm ilk gebeligimde bu dediklerinizi yaşadım ve tam üç saat sonra suyum gelmisti ama şu an ikinci gebelikte hep yaşıyorum ama hatta bir ara 5-6 saat yaşadım o bel ağrısını ama sonuç olarak geçti… Yani yalancı sancıymış. Beklemedeyiz bakalım
kocak2126 Bebeğin hareketlerini hissediyor musunuz ? Eğer hareket de hissetmiyorsanız hiç beklemeyin gidin
ayse_bm kocak2126 doktorum hareketlerinin gün içinde en az 10 olmasını ve saymamı istedi bu saate kadar 7 saydım hareket eder diye düşünüp bekliyorum olmazsa bir süre daha hareket hissedemezsem hemen gideriz
ayse_bm Xxx_21 özel hastanede olunca ilk muayeneye gidince numarasını vermişti o yüzden ilgili bir doktor da olunca sağ olsun ne zaman arasam mesaj atsam dönüş alıyorum
ayse_bm gulsuakman bugün de aynı şekilde ağrılarım devam ediyor yalancı sancı büyük ihtimal. Su veya nişan gelmedi daha