2 ocakta regli oldum 6 ocakta bittim ama bundan önce kimyasal gebelik geçirdim ve 2 gün önce Kahverengi lekelenmem oldu bugün bugün 3.günüm pedim dolmuyor ama bugün biraz kırmızı hale geldi ama pıhtı olarak gelmiyor adet mi olucam yoksa bir gebelik varmıdr bunu yaşayan var mı.