Arkadaşlar merhabalar 🙏🏻🌸 6 yıldır evliyim 3 yılı aşkındır çocuk istiyoruz gitmediğimiz doktor kalmadı ve en son hsg filmi çektirmem gerektiği söylendi çektirdim doktorum 3 ay mühlet tanıdı neyse uzatmayayım çok 🌸🌸 ( çok heyecanlıyım) işte en son tüp bebeğe karar verdik binlerce test yaptırdık hiçbir sorun yok bende de eşimde de yumurta toplandı 10 adet döllenme yapıldı cumartesi çarşamba da transfer yapıldı orta kalite embriyo denildi 2 adet kalmış embriyo o ikisinide transfer yapalım dedi doktorum yaptık çoğul gebelikte olabilir bir düşse biri de tutunabilir dedi ve bugün 7 günüm hiçbir belirti yok cumartesi gel kan testi ver dedi normalde cumartesi günü regl olacağım öyle ufak belirtilerim var ? Yarın test yapsam nolur veya bu konuda tecrübesi olan var mı bana bilgi verebilir misiniz gerçekten çok heyecanlıyım ne yapacağımı bilemiyorum