1234smgl happy44 ben yaşadım skar gebelik dediler kürtaj oldum kısmet değilmiş şua 18 haftalık gebeyim o bir şanssızlık oluyor Bebek oraya yerleşiyor kısmet işte yani daha sonrası sağlıklı bir sürü bebeğiniz olur 🙏