Kev hatta bende kasılmalarda var sancıda değil karnım böyke bi noktaya toplanıyor gecen hatta korkup gittik hastaneye sancı ya da acılma yok bebegin anı hareketlerınden dolayı kasılma hissediyosun dedi doktor onemlı olan bebegın hareketlerı bence cunku daha bir sürü belirtim var akıntım fazla fazla var kasık agrım bacaklarımda agrı özellikle dınlemırken asırı hissediyorum bacagıma kampta giriyor acıkcası hiç bende bu belirtiler vr normalmı diye bile sormadım kontrollerinde doktor herşey yolunda diyorsa sadece bebegın hareketlerını takıp ediyorum cunku her hamılelık cok farklı ama dediğim gibi için rahat değilse git sor cunku ben böyle yapıyorum ama herkes böyle yapmak zorunda değil tamamıyle içgüdüsel zaten hissediyoruz bence ben öyle düşünüyorum ılk 3 ayımda lekelenmem vardı lekelenme gelmeden once esıme hep bi gariplik hissediyorum bi tuhaflık var dedim inanmadı zor bir sürecti bizim için ondan dolayı oanıklıyorum sandı ama sonunda lekelenmem oldu bence cok ıcgudusel anlıyoruz böyle belirtikerden değilde