asumanbayram benim ilk gebeliğimde kesem aynı bu şekildeydi kızım oldu
Ya hocamızı bugün baya zorladım oda bana ben kız hissediyorum dedi dedim inşallah 😌
asumanbayram hayırlısı olsun kızın olsun mu istiyorsun Allah gönlüne göre versin ♥️
Bir oğlum var birde kızım olursa çok şükür diyelim 😌