dillk Kızlar 17+2 de doktora gittim cinsiyeti için kız gibi dedi 17+4 başka doktora randevu aldım cinsiyeti için tekrardan gitmelimiyim yoks 1 ay sonra detaylı var onu mu bekliyim
Ziyangillerrr_ dillk Bence bekle bebek pozisyon değişmediyae yine göremeyeceksin boşuna gitmiş olacaksın. Detaylıda net görürsün🤣
dillk Bebekkuzu 12 haftalıktı en son gittiğimde dün gittim gitsem mi yoksa beklesem mi ondan karar veremedim sizlere soruyum dedim