sudeli4 lilayyy risksiz bir test olarak gördüm ben cnm. Birde cinsiyet için tahminde bulundu mu erkek mi acaba bu 2 li de çıkan bir Değere göre kız erkek yorumu duymuştum da 🫣 bende tuttu o yüzden sordum
lilayyy sudeli4 aynen sonucumuz güzel geldi . Hiçbir tahminde bulunmadı bizim bebiş bacaklarını karnına çekip bağdaş kurmuş göstermedi . Doktor da emin olmadan bişe demedi
gizemli00 lilayyy ay bende yaptırdım ilk defa ikinci gebeligim korkuyorhm insaAllah benimkide temiz çıkar banada dua eder misiniz çok stres yapıp üzülmek istemiyorum
lilayyy gizemli00 tabiki ederim benim sonucum 2 günde çıktı öncesinde sıkıntılar vardı ondan çok korkmuştum ama çok şükür güzel geldi . İnşallah sizin sonuçlarınız da güzel gelir boş yere stres yapıp kötüyü çekmeyin güzel düşünün ki güzel olsun 🙏
gizemli00 lilayyy insAllah aslında içim rahat ama yinede insan korkuyor teşekkür ederim Allah razı olsun 🫂🫂🫂💕