mommyyysd aslihanzumra normalde sınırlar değil mi zaten neden diyet verdi ki bunlar normal değerler değil mi canım , bende şeker yüklemesinde çıkmamıstı açlık çıkmıstı sadece ama üstüne durmadık şimdi ben ölçüyorum bugun başladım açlık 118 tokluk 149
aslihanzumra mommyyysd benimde şeker yüklemesinde çıktı canım şuan normal çıkıyor ama diyet ile dikkat etmezsem 150 felan oluyor bir saatlik tokluk
mommyyysd aslihanzumra anladım canım geçmis olsun peki doktorun ne diyor bu duruma bu 150 ler falan tehlikelimiymis
aslihanzumra eed21 teşekkür ederim 100 mg yüklemede ilk 60 dk 189, 120. Dk da 137, 180 dk da 90 çıkmıştı
aslihanzumra mommyyysd yüksek devam ederse insülin başlarız dedi bir, de bebiş iki hafta önde görünüyor erken doğum olmamasın diye başlarız dedi insülini