anneningunlugu1 Kızlar 7.haftammdayım aşırı aşırı halsizim sürekli yatasım geliyor ve yaşam enerjim sıfıra indi resmen napıcam böyle bilmiyorum ya sürekli uyumak yatmak istiyorum mutfağa giresim gelmiyo
anneningunlugu1 Melike3506 nasıl geçecek zaman bilmiyorum bi tane daha çocuğum var ve yetemiyomuş gibi hissetmeye başladım bile çok üzülüyorum bi yandanda
eylusssss anneningunlugu1 aynı şey bende de var kafamı koyduğum yerde uyuyordum ilgisiz oldum iyice bir an önce zaman geçsin istiyorum bende 7+2 haftalığım bir an önce 12-13 haftalara geleyim diyorum
Melike3506 anneningunlugu1 ilk başta geçmiyor gibi geliyor ama bir bakmışsın bugünlerin geçmiş bana çok hızlı geçiyor zaman
anneningunlugu1 eylusssss evet aynen öyle rabbim yardımcımız olsun bir an önce sağlıkla geçsin istiyorum şu süreç
anneningunlugu1 Melike3506 ayy inşallah bir an önce kendime gelmek istiyorum hiçbişey yapasım gelmiyo ne yemek ne temizlik
Melike3506 anneningunlugu1 bende öyleydim ya hele yemek yapasım hiç gelmiyordu yemek yemekte istemediğim için