cerenxertan Kızlarr bi sayfada okumuştum ne kadar dogru bilemem sag tarafta daha rahat yatarsan bebegin kız sol tarafa yatarsan erkek diyolar ben ilk defa duydum böyle birşeyi duyan oldu muuu
beyzakzlrmk cerenxertan ben duymadım cınsıyetınde yatısla alakalı bırsey oldugunu dusunmuyorum Rabbım nederse o olur once saglıklı olsun
momtobe__ cerenxertan cinsiyet ne olursa olsun son haftalarda uykular haram oluyor amuda kalkmaya basliyorsunuz 😁😁😁
Ziyangillerrr_ cerenxertan Bende sağ tarafta çok rahat ediyorum cinsiyetimiz erkek 🤣 ama sola yatmak cidden oluşabilecek ödemler için daha sağlıklıymış. Doktordan dinlemiştim ama bir türlü sola yatmaya alışamıyorum 🤣