Merhabalar 8+0m, idrar yolu enfeksiyonundan dolayı antibiyotik içtim 5gün, dün sabah bitti. Dünden beri bildiğiniz sarı renk akıntım var, yoğun vs değil ama sarı ve çamaşırımda belirgin neden olabilir? Kaşıntı koku vs yok. İlacın etkisi midir hani sökülme vs gbi yoksa enfeksiyon geçmemiş midir?