Arkadaşlar sürekli enerjim düşük, belki hafata 2 gun iyiyim. Uyku halim var. Ve inanılmaz bir hazımsızlık ve şişlik. Karnim davul gibi. 10. Haftama girmek üzereyim tartıda sinirimi bozdu biraz 1 kg fazla gösteriyor. Acaba gerçekten kilo mu aldim yoksa bu şişkinlik mi? Tuvalete ciksam da nasil anlatsam asla tam rahatlama olmuyor icim dolu gibi. Gaz desen aşırı var,rezene içiyorum her gun 1 bardak pek etkisi yok. Uyku hali oldugu icin yururyus vs yapamıyorum. Bi değişik yani ilk kızımda aşırı enerjiktim. Bu beni benden aldi.