hediyedaghan 100% down sendromlu diyip sağlıklı doğanlar oluyo. Doktorlar moral bozmayı çok iyi biliyo. Dua et tevekkül et sabret ve sakin ol. Eğer canına kıymayı düşünmüyosan ve onun dışında müdahale edecekleri bi durum yoksa gidipde kafanı karıştırtma. O cihazlar çok fazla yanılabiliyor. Anne karnı kapalı kutu doğmadan hiç bir zaman 100% emin olamazlar. Herşeyin en güzeli sizinle olsun Rabbim gönlünüze ferahlık versin herşey onun elindedir. Sağsalim sağlıklı sıhatli afiyetli kucağıza almak nasp olsun 🌸