37.haftmda çatı darlığı olduğunu ama normal doğum deneyebileceğimizi söyledi doktorum. Karnım sürekli sertleşiyor ve çatı mda çok fazla acı ağrı var. Nst de sancım çıkmıyor. Bel fıtığımdan kaynaklı aşırı ağrım var. 39.haftada yeniden çatı muayenesi yapacağını söyledi doktorum. Aynı durumda olan var mı, sezeryan mı yoksa normal doğum mu planlamalıyım