eabilin6 banada 11+6 dayken kız dedi bugün 12+6 gittim erkek dedi ama yinede net diyemeyiz dedi kafam karmakarışık bacak arasının fotoğrafını da çekmedim ama gördüm kordon olabilir mi dedim zannetmem dedi yine de 2 hafta sonra 14+6 olcak bakalım o zaman belli olur