twochildrenmom Evet bizim de sanırım biraz öyle. Ayrıca geçen sene mayıs ayında bebeğimi kaybettim, 25 haftalıktı epey büyüktü yani. Oğlum da haliyle bebek nerede diye sürekli sorar oldu. Benim hastaneye yatmam, doğum için gece orada kalmam ve onun yanımda olmaması sanıyorum ayrılık kaygısını tetikledi. Ben zaten depresyona girdim, çok zor bir süreç çünkü. Şu an aşırı hasar aldık ailecek psikolojik anlamda. Tekrar hamileyim, çocuk yaşta henüz anlam veremese de ölüm, yas gibi temalarla karşılaşmış oldu. Pedagoglar öldü diyerek anlatmayı öneriyor, arada aklına gelip öğretmenine falan İnci öldü biliyor musun ben onu çok özlüyorum diyormuş. Bize de bazen diyor. Karnımdaki bebeği İnci sanıyor, başka bebek diye anlatıyorum, hala soyut tabii. Bilmiyorum, çok çaresizim