melisalmanya Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim kol ağrım vardı aşırı şiddetlendi doktora gittim kitle tespit ettiler emara girmem lazım ama korkuyorum bilgisi olan var mı doktorlar zararlı değil dedi radyasyon yok