Aysegl12 ben sürekli düzenli oluyordum bindefa gecikti hamile olduğumu öğrendim düşük oldu o ondan sonra biraz düzensizleşti tekrar geciktiğini anladım tekrar hamile olduğumu öğrendim 🤭 yani ben normalde takip etmem düzenli mi diye ama regl takibi için uygulama var onu kullanarak gecikme oldu mu olmadı mı takip etmeye başladım