19+6 haftalık hamileyim. Bugün adım atarken ayağım kaydı diğer bacağımın üstüne oturur vaziyette düştüm çok sert düşmedim bi bacağım kayarken diğer bacağımın üstüne oturdum gibi oldu panik oldum doktoruma gittim baktı bişey yok bebek iyi dedi kalbini falan dinledik ama ben çok panik olunca 24 saat yatış verdi 5 saat kadar yattım sürekli tuvalete gidip kontrol ettim kanama leke vs olmadı ağrım da hiç olmadı bunaldım hastanede eve gelmek istedim kendi isteğimle çıkış yaptım doktorum da yine nolur nolmaz diye progestan fitil verdi 10 gün kullan dedi başına böyle bi durum gelen var mı iyiyim ama canım çok sıkkın