Gecen gitim gün verdi neyse bnaa müsait bir zamanda sağlık ocağına gidip genel tahlilerini ver dedi gitim bugün doktor diyor ne tahlili tutacakmisim birsy de dememiş falan ben tahlil tuturmayacagim yine git kadın doğum doktoruna şöyle yok bilmem ne hocam dedim randevusu da yok burda da değilbu hafta izinliymis haftaya sezeryan olacağım tahliller kaldı öyle başka Dr gidicem randevu da yok sormak amaçlı acaba ameliyat günü mü alacak tahlilleri sadce sabah acilden giris yap dedi nasıl oluyor bu tahliller falan anesteziyle falanda görüştürmedi