Ben bu 2 li teste hiç inanmıyorum hep herkeste risk çıkarıyor yaş riski neymiş ya millet 50 yaşında bile gayet sağlıklı doğuruyor.tamam 50 de abartı da kaç yaşa kadar risksiz olur ki?22. Haftadayım dna yaptıracam ikili yaptırmasam olur mu acaba bi dra sormak lazım