Kızlarrr sonunda doğurdumm.
40+5 te pazartesi nst ve muayene için hastaneye gittim eğer çarşamba gününe kadar kendiliğinden başlamazsa çarşamba yatış yapılacaktı ama doktorum muayenede suyumun azaldığını o günde yatış yapabileceğimizi söyledi kabul ettik ve öğlenden sonra suni sancı verildi başlangıçta çok iyidim ve gerçekten atlatabileceğime inanmıştım😂 sancı beni hiç etkilemeyince ebe alttan rahmi uyarak bi hareket yaptı ne olduysa bundan sonra oldu zaten inanılmaz bi sancı başladı başlarda bunu da idare edebiliyordum. Devlet hastanesi olmasına rağmen benden başka kimse olmadığı için eşimin de girebileceğini söylediler. Eşim belime masaj yaptı egzersiz yaptık birlikte idare etmeye çalıştık ama bi saatten sonra sancılar inanılmaz dayanılmaz hale geldi eşime beni kurtar diye ağlamışım 😂 yaklaşık 12 saat sonra açılmam daha 3 cmdi. Ve doğumumun suni sancıyla başlatıldığı için ne kadar sürer bilemeyeceklerini söylediler. Artık daha fazla dayanamayacağımı söyledim eşim de gördüğü için kendi isteğimizle devlet hastanesinden ayrıldık. Özel bi klinikte daha takibim vardı ama doktor beyin anlaşmalı olduğu hastane 1 saatten fazla uzaklıktaydı ve şehir dışına çıkacaktı birkaç saat sonra. Kendisinin eski çalışmış olduğu hastane olduğum şehirdeydi çok sağolsun tek telefonuyla gece 12 de hiç muayemin olmadığı doktor arkadaşına bir ricayla beni doğuma aldırttı. Özel hastaneye geçtik ağlaya ağlaya ameliyathane ekibinin toplanmasını bekledim. Ameliyathaneye girmemden 10 dk sonra falan bebişim dünyaya geldi kontrollerini yapıp hemen yanıma getirdiler. Dikişlerimi halledip beni de odaya çıkardılar. Hayatında hiçbir yerine dikiş bile atılmamış biri olarak ne spinal anestezi ne de dikiş ağrısı normal doğum sancısıyla kıyaslanamaz bile diyebilirim😂 normal doğum yapabilen herkesi tebrik ediyorum ben bu yola inanarak girip pes edenlerden oldum sma sağlık olsun bebeğimi sağ salim sağlıkla kucağıma aldım. Doğar doğmaz da kakasını yaptı belki biraz daha sancı çeksem onun sağlığını sıkıntıya sokmuş olcaktım her şeyde bir hayır varmış. Sezaryenden 6-7 saat sonra ilk yürüyüşümü yaptım ben çok zorlanmadım birkaç saat sonra da yavaş yavaş yürüyüşler yaptım gazımı da kolay çıkardım salı günü hastaneden çıkışımız yapıldı. Şuan 2. Günüm ve rahat hareket ediyorum korkulacak hiçbir şey yok. Rabbim herkese kolay hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🥹❤️