Hcrmgn Selenay147 pazartesi transfer olacağım allahın izniyle ocak ayında başladım bende rabbim isteyem herkesi hayırlı sonuçlar duymayı nasip etsin
Ilknur95 Cuma günü estrofem içmeye başlıyorum canım şubatın 2-3’ü gibi çağırdı adet tarihimde yani iğnelerini yazıcam taze transfer düşünüyorum dedi şubatta hepsi olacak inşallah çok stresliyim bende
anlrnalbumu -Cennetkusuannesi- canım ne durumdasın bende adetin 2 günündeyim transfere hazırlamıyorum
-Cennetkusuannesi- anlrnalbumu benim adete daha var canım gecikmezse 27 28 de falan olcam genelde 2. Adet gecikiyor diyorlar olunca gidicem nasipse senin kaç embriyo oldu canım iki mi koydurcna
MrsKr anlrnalbumu merhaba transfer hazırlığına başladınız sanırım hayırlı olsun inşallah güzel sonuçlar alırız. Ben de transfer hazırlığındayım 🥹
anlrnalbumu -Cennetkusuannesi- yok gittiğim hastane özel durumlar hariç 2 tane yapmıyor 8 tane var 5.güne giden
-Cennetkusuannesi- anlrnalbumu benimde 7 tane var 5. Gün donduruldu. Benim yapıyor muhtemelen 2tane isticem canım
-Cennetkusuannesi- anlrnalbumu 4aa ve 3 bb arasındaymış canım kaliteleri gayet iyi dedi doktor c seviye yokmuş işte 4 ab bb 3 ba bb aa varmış senin nasıl
usengecevhanimi Bende 29 ocakta transfer olucam inşallah. Dün progestan dex ve fitil başladım. Hayırlısı olsun hepimiz için
twins_ Bende dün transfer oldum geçen hafta opu ve direk taze transfer 5. Gün embriyosu ve çift transfer yaptık bakalım 2. Denemem bu 🙏🏻