AysegulAlper Kızlar çok endişeliyim kan testine göre sedim değerim yüksek görünüyor bu konuda bilgisi olan var mı??
Slmzhnm AysegulAlper benımde yüksek cıktı canım bende birde romatıZma var doktorum hamılelıkte bu degerde artıs olur demıstı sonucum yuksek cıkıncada olabılecek bır durum dedı haftaya tekrar gıdıcem bu konuda farklı bır bılgı alırsam sizede ıletırım
AysegulAlper Slmzhnm bende bilmiyorum daha randevumada epey var insan endişeleniyor bilgilendirirsen çk iyi olur cnm 🙏🏼