shdaykn ben 40 ml aldım canım. Şöyle düşün nasipse 35. Haftada kullanılmaya başlansa birde her meme için bezelye tanesi kadar alıp uygulayın diyorlar zaten yoğun kıvamlı, bebişte doğduğunda bi 2 3 hafta kullanılsa sonrasında alışıyormuşsun çünkü yeter gibime geldi. Sanırım öenmli olan bebeğin ne zaman doğacağı 37 dede doğabilir 40 da da o zaman duruma göre ayarlarsın🤭