ysmnly Kızlar merhabalar, Haftadan beri kasılmalarım var 30. Haftadan itibaren sıklaştı ve şuan düzenli sancıya yakın. Şuan tam 34. Haftadayım doktor 2 doz ciğer geliştirici yaptı ve amacımız 36. Haftaya kadar içerde tutmak. 36. Haftada sorun yaşadınız mı küveze alındı mı oksijen desteği verildi mi ? Biraz anlatabilir misiniz sürecinizi rica etsem 🤍
esragny ysmnly ilk oğlumu 34 de gelmek istedi ciğer geliştir vurdular 36 haftalık doğdu 2690 gram sorun yoktur eve geldik hafta sonu cocuk dotkrou olmadığından pazartesi gelin demişlerdi kan almışlardı kanda enfeksiyon çıkmıştı 1 hafta kuvizde yattı sonra teslim aldık ama nefes alisinda vs gelişiminde bi sıkıntı olmadı suan 4 bucuk yaşında
deryakurtulus ysmnly Ben de bugün 35+6 oldum ve bebeğin suyu sınırda çıktı, bir hafta daha idare eder ama azalma fazla olursa sizi doğuma alırım dedi. Korkuyorum erken doğumdan ve kuvözden, bebeğimin kilosu da ahım şahım değil, burada yerimi alayım.
kizinaasikanne ysmnly 36+2 de sezeryan doğum yaptım kızım sarılıktan 14 gün yattı ama hiç makineye bağlanmadı kuvezde. Toplam 2460 gr doğdu
Rabia3853 ysmnly 36 haftada dogum yaptim bebegim 32 yle uyumluydu küvöze aslnda girmeyecekti uykuda nabiz düsüklügünden bikac gün yatti yoksa cik sukur hersey normaldi
NEHIR15555 Benim sancılarım 34 de iken başlamıştı 3 gün hastanede yatıp geçirdiler ağrımı sonra iyi oldum yani sancım falan yoktu 36+4 de 1 cm açıklıkla tam tamına sancım başladı 3 gün yine yatırdılar 1 cm açıklık az diye ama çocuk sabırsız çıktı 37 de doğurdum 2.700 doğdu 48 cm bebişim küveze girmedi güzel nefes alıyordu iyiydi yani normal zamanında doğan bebeklerde farkı yoktu çiğer geliştirici falan vurmamışdılar bana
sudeli4 ysmnly Cnm Benm ilk gebeliğimde serklajlıydım bebiş 3,500 kg di 34. Haftamda ciğer geliştirici yapılmıştı 36 da doğum yaptım küvöz vs olmadı şükür ben ciğer geliştiriyor bağlıyorum ama bi hemşire kgsi iyi onunda etkisi var demişti
meryossss ysmnly ben 35+0da doğum yaptım 34de sancılarım çıkmaya başladı o gün yatırdı beni sancılarımi dindirmeye çalıştılar serumla gecmesse ertesi gün doğum demişti iki dozda ciğer gelistirici yaptlar sancilarim düzene girdi ertesi gün çıkardı 35+0da dogum yaptım kızım kuveze girmedi şükürler olsun kilosuda 2500 dogdu
Mrsz 36 haftalık doğum yaptım kilosu 2700 gr dı solunumu da iyiydi kuvöze girmedi .37 ve sonrası term olarak geçse de 35-36 haftalıkken bile hiç kuvöze girmeyenler var biraz da bebeğin genel sağlık durumu ile alakalı yani.