Bugün kızımı sağlık ocağına götürdüm hastaydı ebeyede sorayım dedim kaçıncı haftada yapicak diye dedim abla ne zaman geleyim aşı için doktor birden atladı hiç bir zaman dedi ebe guldu dedi 26.haftada gel doktorun öyle demesi kafamı karıştırdı kızlar espiri anlamında mi dedi yoksa bir bildiğimi var acaba