Doğum yaptım doğum yardımı başvurusu yaptım bugün her ay 1.500 oluyor değil mi 2. Çocukta onun dışında bir kereye de mahsus 5000 mi veriliyor süreç nasıl oluyor haber mi veriliyor e devletten mi kontrol ediliyor kart alma durumu varmış herhalde bankadan bilen biri yardımcı olabilir mi