Arkadaşlar bugün doktorum 9 Subata gün verdi. İlk doğumum olacak Allah izin verirse. Çok mu zor ya korkutuyorlar beni işte zorlanırsın falan diye ama ben normalde çok stresli bir insanım acıya dayanıklıyım ama doğum anını yönetemem diye korktum açıkçası doktorum da sezeryan dedi zaten önceki kayıplarımdan dolayı falan . Etraftaki insanlar o kadar psikolojimi bozuyor ki sanki günlerce kalkamicakmışım gibi falan . İçimi rahatlatın ya 🥹🩵