Seyma_oztn bugün doktora gittim baktım kese var bebeğe dair bulgular var dedi iki hafta sonra kalp atışı için çağırdı yorulduğun için olmuştur ağrın dedi kanama yoksa sorun yok dedi bide progestan ben istedim diye yazdı ama kullansam mı emin değilim sonuçta kalp atışını duymadık daha