eevinn Kızlar biz bugün 7+3 olduk. Bi kaç gün önce mide bulantılarım göğüs hassasiyetim çok aşırı vardı ama iki gündür hiç yok hastaneye gitmeli miyim sizce ya da pazartesi günü muayene günümü mü bekleyeyim