Cimcime30 ben reglin ikinci günü gittim hormon ve Vajinal muayene ile baktı ve tedaviye o zaman başladık. Ama adetten 10 gün önce bi ilaç kullanmam gerekiyormuş sanırım bana sordular yok kullanmadım dedim. Öbür ay başlarız tedaviye diye düşünmüştüm o sürede o ilacı da kullanırım sandım ama doktor direkt başladı.